25 Ocak 2010 Pazartesi

Birkaç orgazm taklidinden sonra yatağımdaki adam bana sarılan kızı öper,aynada saçlarımı toplarken her şey herkes çizgi film karakterine bürünür,ve aklıma tam o esnada harika bir fikir gelir..Çok yüksek bir yerden atlamak!..Çünkü çizgi filmlerde kimse ölmez..ayağıma deri çizmelerimi giyiyorum altlarında teker oldukları için herkesten daha hızlı gidiyorum,tepeye yaklaşınca,aşağıdan bir kadın sesleniyor bana ‘ pirzola iyi pişsin demiştim ama bunun içi kanlı kaaaaalmııııış’….ve uyanıyorum..Dişlerimi sıkmaktan ağzımı bir süre açamıyorum..siktiğimin rüyası..siktiğimin işi..

Bugün geç gidiyorum işe,bir spor clubü bünyesinde çalışanlara parti veriliyormuş bu gece,marjinallikten geberen işletmeci hatunun yine fantastik planları vardır geceye dair…bir yerlerde yemek yiyorum.korkunç personel yemeklerinden anatomim,sağlığım bozuldu..

Saat akşam 4 dükkandayım..oturma düzeni değiştiriliyor,yavşak şef garson işletmeci hatunun kıçını yalıyor..mecazın ötesine geçmiş gibiler sanki..

Barın üstünde akşam gelecek bir grup yamyam için hazırlanmış gereksiz aperatifler var.. internetten yada kitaplardan bulabileceğiniz mini tatları yapmak ve öğrenmek için Fransa ya yada İtalya ya 2 haftalığına workshop lara gidip dünyanın parasını vermek ne kadar akıllıca diye düşünüyorum tam o esnada…portakallı kuşkonmaz püresi,kadayıfa sarılı karides,espresso bardağında mısırlı dil balığı çorbası,tatlı soğan üzerine kaz ciğeri,tropik meyvelerle kaplı ızgara ıstakoz,şalgamlı dondurmalı minik kuplar…dudağımın kenarındaki sırıtmayı durduramıyorum bir türlü…tam bir saçmalık gerçekten..

‘Heyyyy daha doğru düzgün pilav yapamıyorsunuz,ayrıca personel yemeği diye kakaladığınız enginar da etli olmazzz’..

Harika personel kıyafetlerini giyip varoluşunu sorguladığım işletmeci hatuna kafamla yavaştan bir selam çakıp içeriye giren insanlara devasal mermer sütunlardaki yemekleri ikram ediyorum..hangisi daha zor benim için bilemiyorum..gay tarzı olan mermerleri taşımak mı,her gezdirdiğim yemeği destan gibi anlatmam mı,anlıyormuş gibi yapanların yedikten sonraki yüz ifadelerine katlanmam mı..sağ tarafımda artan kulunçlarım için dava açsam yeridir sanırım..içkinin bedava olduğu bir parti maksimum 2 saat sürer.tıpkı bu gece olduğu gibi..korkunç tatların üzerine içilen tekilalar,votkalar,viskiler,tuvalette yerlerini alıyorlar…

Eve gidip uyumak korkutuyor..bu gecenin üzerine göreceğim rüyadan o kadar da kolay kurtulacağımı sanmıyorum..

Hiç yorum yok: