29 Ocak 2010 Cuma

Ensemden kalçama kadar yaptırdığım öpüşen tavşan dövmesi yıkandıkça suyla karışıp yok oluyor,giyinip dışarı çıkarken ayağımda lastik tuvalet terlikleriyle metro ya binmeye çalışırken görevli beni durdurup !doğalgaz borcunuzu ödemeden geçemezsiniz’ dediği anda,adamı itip rayların üstünden koşarak meydana varıyorum.simit sarayındaki %50 indirimden ayakkabı alıp,soyunma kabininde biraz esrar çekiyorum,kafamın üstündeki dumanlar birden şekillenmeye başlıyor benle konuşuyorlar ve dünyanın enbüyük kahkahasını atarken birden hatırlıyorum ‘z raporunu almayı unuttum,sıçtım’..uyandığımda suratıma yapışan tebessüm yanımdaki erken boşalan, erken ereksiyon olan, erken kalkan, erken yol alan sersemi korkutuyor sanırım…endişeli gözlerle bana bakıyor çünkü..evden çıkarken,yada kaçarken yine büyük kararlar alıyorum..içmek yok..en azından hatırlamayacak kadar içmek yok…
Faşist mimarlar,çapsız reklamcılar,sefil tasarımcılar bir masada..aman tanrım bugünün ödülü bu mu yoksa?harika fikirler,yaratıcılıktan geberen beyinler,10 kişilik yer işgal edip nasıl da hesapları bu kadar az olur diye merak ederken sadece 2 kişinin kahve içtiğini,bir kişinin simitli kahvaltı ettiğini üstelik simitleri sonradan paket yaptırdığını öğreniyorum..’pardon,patronunuz yok mu?’..cümledeki bütün sesli harfler bir keşkül kıvamında uzatılarak söyleniyor nedense..modacı olmasından ötürü sanırsam..
Kural 2 dostum.. bir mekanın patronun arkadaşıysan,onu bir yerlerden tanıyorsan,adını söylemen sana puan kazandırmaz keza o sadece arkadaşındır sana mekanın sahibi olma hakkını vermez,verse bile garsonlar tarafından oldukça antipatiyle karşılanır çünkü bir patronun varken yardakçılarını kimse sevmez…’hayır yok’..bu net cevabım ukalayı tatmin etmez ..’geldiğimizi söyler misiniz,hesap’.. buradaki metafor durumunu çakıyorum sanırım..tanıdık olma durumu ve hesap..daha öncede tecrübelerle sabit: patron arkadaşına yapılmayan indirim bir telefonla şikayet edilir ve üstüne üstük suratına bile bakılmayan garsonun dövmesinden saçına kadar eşkal verilir..
Biliyorum saat çok erken ama kahveme biraz daha viski lütfen…

Hiç yorum yok: