18 Şubat 2010 Perşembe

3000 euro ya alınmış dünyanın en çirkin varak aynasına bakarken karşılaştığım aksime yönelttiğim soruyla irkildim. ‘kendini 10 yıl sonra nerede görüyorsun garson parçası?’..
Takıntılı bir dulum (aynı renk etek ve aynı renk ceketle dolaşıyorum, saçlarımı sıkı sıkı topluyorum,evden çıkarken 3 kere geri dönüyorum fişleri çekiyorum çantamı tekrar tekrar kontrol ediyorum,kapıyı 5 kere kilitliyorum.mutfakta yemek yaparken mutlaka tv yi açık bırakıyorum,ışıkta uyuyorum,donlarımı 90 derece de yıkayıp ütülüyorum)…aynı iş yerinde 10 yıldır çalışanım (10 yıl sora aynı varak aynada aksimle karşılaşıyorum, ne zaman kovulurum acaba endişesi kaşlarım arasında iki çiziğe sebep olmuş,işyerinin verdiği yemek parasını harcamıyorum,4 vasıtalık yolu yarım saat yürüyerek iki vasıtaya düşürüyorum,hep koltukta uyuyakalıyorum,iki ayda bir depresyona giriyorum çünkü iki ayda bir sevişebiliyorum)….annesinin yanına dönen kişiyim (yatakla aramdaki bağı bozan annemin sesiyle uyanıyorum her sabah, kahvaltı sonrası üçüncü çayımı alıp balkona çıkıyorum,yakası yıkanmaktan esnemiş tişörtüm ve iki numara büyük terliğimle saatlerce balkonda oturuyorum,öğlen gelen komşulara şimdiye kadar neler yaptığımı bundan sonra neler yapmak istediğimi anlatıyorum sınırlı cümlelerle, başgöz etme durumlarına ses çıkarmıyorum, pastanede limonata içiyorum, lisedeki arkadaşlarımın çocuklarını seviyorum, memurluk sınavlarına girsene diyen annemin sesi eşliğinde uyuyorum)…başarısız işletmeciyim (büyük hayallerle ortaklaşa açtığım küçük cafe deyim,hergün yeni, boş planlar ve projelerle geliyorum,gündüzden içmeye başlıyorum,bana davranıldığı gibi çalışanlarıma kötü davranıyorum,daima alışveriş yapıyorum,çok mutlu ve net görünüyorum,seviştiğimin ertesi sabahı giden her adam için ağlıyorum ama telefonlarını açmıyorum,söyleyecek sözüm olsun diye tüm ödüllü filmleri izliyorum,yılda bir oturma grubumu değiştiriyorum)…
Aynadaki aksime bakarken düşündüğüm tüm hayallerin karşısında dikkatimi dağıtan şey alnımdaki sivilce ve bir ses ‘bakar mısınız brownie çok kalorili midir sizce’..

Hiç yorum yok: