3 Şubat 2010 Çarşamba


 Sondan geriye doğru saymaya başladım ..1287,1286,1285…


  Saat gecenin 1’i..içerisi bir yığın moron dolu,moron olduklarını anlamak için üstün zekaya sahip olmaya gerek yok..her hafta sonu the cure ‘lovesongs’ yada  beautiful girl  çalan dj ye çığlıklarla eşlik eden bir yığın moron..insanın ‘dostum yıl 87-95 arasıydı,biliyorum,her gece mastürbasyon yapıp,sivilcelerinin bu yüzden çıktığını sanıp pişman oluyordun ve bir türlü o kıza açılamadın,siyah tişörtlerden giydin,iki biraya sarhoş oldun,ama şimdi o evli çocukları var ve hayatımıza  bir sürü yeni gruplar ve şarkıcılar katıldı’ diyesi geliyor…1105,1104,1103…
  Kalabalığı yararak yeni gelenlere ne içmek istediklerini soruyorum..
Kural 4: bir gece clubune gideceksen,gözünün önünde doldurulmayan belveder yada grey goose benzeri pahalı içkileri asla içmemelisin..bi kere damarlarında ya rus kanı olması lazım yada taşaklı bir votka içicisi olmalısın,ki barmen in sana verdiği binboa votkasıyla belveder i birbirinden ayırt edebilesin..zaten tam bu noktada bar da çalışanların hep dükkanın gizli ortakları olduğu düşünmüşümdür..arkada parıltılı ışıklar arasında duran orijinal şişeler dururken neden her zaman en yerlisi en adisini verirler ki..524,523,522…
  İçimdeki binlerce Tyler Durden bile gecenin bu saatinde uyuyakaldı,çünkü fonda Mustafa sandal çalıyor ‘aya benzer yüreğin’…insanın,insan olanın inanası gelmez ama bütün ağızlar eşlik ediyor,50,49,48…

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bana cok tanıdık geliyor neden SE bu yazdıkların ? :P muzikte cok salcavari :P