3 Mart 2010 Çarşamba

  Kıllarımın uzunluğuyla en son ne zaman seviştiğimi bulabileceğimi sanırdım eskiden. ağaç kovuğundan yaş belirleme gibi coğrafyasal bir doğruydu bir zamanlar benim için. yalnız kalma içgüdüsü yaşla beraber baskınlaşıyor, kalp ritminin hızlı attığı anlarda 'kriz geçiriyorum galiba' gibi gerzekçe paranoyalar koca ve yağlı kıçımızdan çıkıyor. Sonradan uydurma hastalıklarla mücadele ettiğimiz bu yaşlarda artık birinci tekilden uzaklaşıp biz demeye başlıyorum..yanıma yandaşlar arıyorum ve tüylü bacaklarıma ragmen televizyonu, radyoyu yada ışığı açık bırakıp uyuyanlar sınıfına girmeden telefon rehberime göz atarken buluyorum kendimi. utan küçük sefil..nefreti boğazına kadar batarken nefes almaya çalışan tek sen değilsin, kalk giyin ve siktiğimin işine gidip, koca memeli ablalara dünyanın en yağlı ineğinin en yağlı sütünden en selülitli kahvesini yapta ver; meyve suyunu taze sıktım deyip yarısını konsantre doldur..
  parlak taytlı, yüksek topuklu, sırt dekolteli ablalar, pipisinden daha büyük puro taşıyan abilerle dolup taşan insan yığınlarının arasından geç, annene bile gülümsemediğin kadar gülümse, boktan espirilerine karşılık ver, haklı olduklarını söyle binlerce kere, çünkü evden çıkarken, giyinirken, traş olurken, osururken, 31 çekerken, akşam ödeyecekleri hesabı düşünüp, kendi kendilerini gaza getirip , daha görmedikleri mekana bilenip, garsona bilenip, otoparkçıya bilenip yola koyulacaklar. hesaba burun kıvıracak, sanki menüde fiyat yazmıyormuşçasına sonrasında ne kadar pahalı olduğunu söyleyecek, mojito yu küba da böyle yapmıyorlar deme fırsatı bulacaklar..becer beni dostum gerçekten. bunun için burdayım ben, kaldır başını bak kocaman ayna, kocaman avize, kocaman vazo, kocaman masa, kocaman bir bar var..nedense her şeyin en büyüğünü satın alan bir mekanda yapabileceğin en iyi şey : becer bizi
  ördek yumurtasının beyazı fazla olduğu için onla yapılan tatlılar daha lezzetlidir, karidesi kızartırken biraz salça koyarsan parlak olur, zehirin şifası süt ile incirdir..gereksiz bilgiler volume 1..

1 yorum:

bishopman dedi ki...

normal şartlarda yüzlerine tükürmeye bile erinecekleri adamlarla sırf parası olduğu için çıkan-yatan-konuşan-bakışan kadınlar var.
bu kadınlarla paralarının gölgesinde çıkan-yatan-konuşan-bakışan ve bu sayede kişilik mastürbasyonunu tamamlamaya çalışan adamlar var.
ve bütün bunları gördüğü heryerde gözünün önüne en kanlı kill bill sahneleri gelen bir ben var benden içre.
paraya ve maddi güce endekslenmiş bu hayatın çarklarına kendini gönüllü atan insanlardan tiksinme hakkımı sonuna kadar baki tutacağım.
yapacak başka işi kalmayan bakkalların bile tartacağı organı taşak olan memleketimde eğlenceden tek anlayışı bi biraya 30 TL(yazı ile otuz türk lirası) vermek olan adamlar maliyeti 1.5 TL olan bu biraları ciğeri 1.5 TL etmeyecek kadınlara ısmarlayarak ve onlar için para harcamayı göstere göstere ve kızların gö(z)üne soka soka yaparken onlarla ilgili yapabildiğim tek şey aylak bakkal organı işte.