18 Nisan 2010 Pazar

  dükkandaki hikayeleri yazmaktan sıkıldım dedim. kafamı kumdan çıkarıp şöyle bir dışarı bakiyim..hayat sokaklarda diyor okan bayülgen programın da. gerçi onun bahsettiği sokak doğan apartmanının avlusu muhtemelen ama olsun ben yine şöyle bir geziyim. bir iki kitap dükkanına girip çıkarım, hafif entellektüel bir hava katarım kendime kulağımda kulaklığımla, tek başıma, koyun derisi olduğu için gerçek deriden sayılmayan harun kolçak modeli eski deri ceketimle uzun yürüyüşler yaparım bu pazar gününde..ama koca bir yanılgı içine düştüğümü sokağa adım attığım ilk dakikalarda anlıyorum..vapur yanaşmadan atlamaya çalışmalar, itmeler, yüksek sesle konuşmalar, kontrol kaybı sakız çiğnemeler, bozuk para şıklatmalar, omuza çarpmalar..yanından geçtiğim daimi ereksiyon adamların sözsel sikmelerine maruz kalmalar.

  tıkanıyorum artık, sözcükler boğazımda düğümleniyor. sevgili tanrım bugün bana bir iki saniyeni ayırmanı istiyorum..en azından bunu senden bu genç yaşımda istiyorum. 55 ime gelip ölüm korkusu sarmadan, emekliye ayrılıp dinsel tüm kitapların türkçe mealini okumadan, samanyolu tv deki gerçek kesit programlarını izleyip kafayı yemeden, samimice bana vakit ayırmanı istiyorum...laf yemeden etek giymek istiyorum tanrım, şort giyip  sevgilimle elele sokaklarda yürümek istiyorum, bisiklet sürmek için düz yollar istiyorum. bunun için central park var, san fransisco ya git dediğini duyar gibiyim. ozaman tanrım ab ye girelim istiyorum vize almak için çılgınca kağıt toplamamış ve para harcamamış olurum. ucuz bir ev istiyorum yada doğru kelime tek odaya ödemem gereken gerçek kirayı ödemek istiyorum, küçük bir fırın dükkanım olsun istiyorum, dükkandakiler ve onlar gibi niceleri ölsün istiyorum, yeryüzüne aklı başında insan yollamanı istiyorum, bardağını kırdım diye bahşişime göz dikken patronumu küçük parçalara ayırmama yardım et istiyorum, yemeğini bitirip tabağı silip süpürdükten sonra bunu beğenmedim diyenlere küçük sürprizlerin olsun istiyorum, annem artık dünyanın herhangi bir yerinde olan depremde beni arayıp iyi misin demesin istiyorum. çok oldum biliyorum ama beni yanına alırsan freddie mercury le tanıştır istiyorum..haftasonu dışarı çıkmayacağıma da söz veriyorum..

7 yorum:

batu cem dedi ki...

bisikletime atıp kaçırıcam seni,küçük bi fırın açıp sana, kendim de manav olucam hemen bitişikte .

bi garson dedi ki...

:D

bishopman dedi ki...

Yazının neredeyse tamamına katılıyorum.. Gerçek kesit hariç...
Gerçek kesit'in bir bölümünde rol almış biri olarak bunu sana yakıştıramadım..
Şaka bi yana gerçekten de oynadım ben gerçek kesitte üniversitede öğrenciyken kampüste çekilen bi bölümde iyi ve akıllı öğrenciyi yoldan çıkarmaya çalışan kötü öğrenci grubundaki 3 kişiden biriydim :)
Ohh.. Anlattım rahatladım :)

JeZeBeL dedi ki...

işte bu bebeğim,işte buuuuuu... toplu katliama 5 kala Yaradana yakarma:)olmuş!

reflectio dedi ki...

hastasıyım gerçek kesit'in! bi de bigarson'un ;)

bi garson dedi ki...

;)

atacan dedi ki...

bildiğin "a kind of magic" istemişsin Tanrı'dan