3 Ekim 2010 Pazar

  sabahın körü 06:15…bu saatte uyanmak dinime küfür, sıcak yatağıma hakaret niteliğinde, hele bir de kaşık pozisyonunda uyuyabildiğin yatağın sağ tarafını dolduran biri varsa fonda çalsın tam şu anda kings of convenience manhattan skyline ve azsın sabah sabah tüm melankolim…
  07:30..dükkanın kapısını açıp nefretle her sabah yapılan aynı işleri sıralıyorum. masalar siliniyor, eksik tuzluklar dolduruluyor, kimse gelmeden kahvaltı yapabilir miyim acaba sorusu ekolu bir şekilde beynimde çınlıyor…tam bu esnada kafamın içindeki playlist’te sia çalıyor.. breathe me…
  09:10…içeriye tipik bir nişantaşı hanımefendisi giriyor,,leopar desenli tulumu, 20 puntoluk üstünde benim adım chanel yazan ayakkabısı, hafif yanık teni, soğan kabuğu saç rengiyle içeri girerken ensemizden, bizi kadın olduğumuzdan utandıracak özgüvenin rüzgarı esiyor..ve yanında taşıdığı 1 yaşındaki çocuğuyla anneyim ama hala harikayım bakışı fırlatıyor.. çocuğu ve puseti annenin kıyafetlerinin aksesuar niteliğindeki devamı aslında…şarkı değişsin lütfen, yeşil çay ve sadece yumurtanın beyazından yapılan omlet siparişinin akabinde…david bowie space oddity…
  12:25… kahve molası..soğuk havayı derin derin içime çekiyorum.. öyle orhan pamuk cümleleri sıralamicam..bir karıncanın ekmek kırıntısını nasıl telaşla evine götürmesi gibi beyni sayfalarca tasvirle sikmek gibi bir niyetim yok..sadece 10 dakikalık kahve molası okadar..dilimin sıcakla soğuğu artık ayırt edemicek kıvama gelmesine sebep olan kısacık  kahve molası…roisin murphy primitive…
  13:45…ünlü yüzlerin gelmesiyle, tavrı değişen bir kısım zavallı garsonların saati..ellerini ovuşturan dalkavuk müdürler arkalarından onlara güzel popomla güldüğümün  farkındalar mı acaba..sosyolojik afarozlar patlatmicam elbette bu durum üzerine, bunu yıllar önce başka arkadaşlarıma bırakmıştım ama ünlü birine yalakaca servis yapan hiçbir garsonu kimse himayesine almamıştır, aradığım yüz sensin dememiştir, gereksiz bir harekettir....joy division she s lost control..
  16:30…artık bırakın beni gidiyim, üstüme kapıları kilitleyin, anahtarı alın ve gidin ve bende bağıra çağıra şarkımı söyliyim…sooo close your eyes and think of someone you physically admire an leeetttt meee kisss youuuuu aaaaa…

Hiç yorum yok: